Stambyte i lägenheten i vår!

Decci flyttar ifrån oss och vi sak genom gå ett stambyte, den här lägenheten tycker verkligen inte om oss! Har varit på informationsmöte idag och det låter inte allt för kul :( Men vi sparar pengar och det tycker jag är alldeles perfekt :) Man får ju se det positivt ;) Jag har ju en USA resa att tänka på i sommar ;) Ska ringa och prata med Stine som har hjälpt mig och Anna-Karin att planera resan. Några få grejer kvar sen ska vi boka! Kan knappt fatta att det verkligen blir av! Ibland är det så lätt att prata om grejer men att det inte händer något! Den 27 juli åker vi! Se upp USA, here I come!

Imorgon är det VM för de alpina tjejerna! Kom igen! Jag hejar på er!

Decci är sjuk och bestämde sig för att åka hem till Stockholm resten av vecakn, tomt och trist men antar att det är bra träning ;) Dessutom går det egentligen ingen nöd på oss :P Jag går knappt i skolan alls nu för tiden så det betyder bara att jag och Texas får mer tid tillsammans! =) Imorgon blir det Brukshundklubben! Lika bra att jag skriver det här så jag inte kan komma undan ;) Nu ska vi ha en mysig kväll! Ha de grejt!


Skogens stolthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0