Snön yr!

Idag när jag slutade skolan och var på väg hem började snön vräka ner! Det var mysigt att sitta på vagnen och se de vita fina flingorna falla ner från himlen! När jag såg mitt hus såg jag även min hund precis gå utanför dörren tillsammans med Liv! Perfekt med snö, fick spåra upp dom och så gick vi på promenad tillsammans!

Återigen, man kan inte säga annat än att jag har den snällaste hunden man kan tänka sig!! En hund som anpassar sig lättare till en ny situation än honom får man leta efter! Och är så fruktansvärt tacksam för att jag har hittat Liv som hundvakt! De är HELT underbart!

Ikväll har jag suttit vid msn och tagit det jättelugnt! Gjorde negerbollar bara för att och mums va gott det blev! :P Får ta mig till Friskis och Svettis imorgon och springa bort dom, nu är jag nog frisk :P Eller inte men jag orkar inte vara still och det är mycket bättre idag! Behövde bara komma till doktorn och konstatera att det inte var någon allvarligt ;) Det var årsmöte på brukshundklubben ikväll, hade varit trvligt att åka dit och hälsa på alla om jag ska bli lite mer aktiv där i vår MEN jag var jättehungrig och min bakad potatis tog längre tid än beräknat så jag lade ner det projektet! :) Tror jag är välkommen ändå ;)

Imorgon är jag ledig, eller vi har en frivillig föreläsning om organdonation, men jag känner inte att jag orkar med att lyssna på detta annars så viktiga ämne... Tror jag gör så att jag gör nåt kul imorogn och laddar batterina inför tentan på fredag. Vi har läkemedelsberäkningstenta, en fredag mellan 15.30 och 17.30!? Verkligen jätterolig tid...!

Nu ska jag ut med Texas sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, ikväll blir det Med sikte på 10:an ;) Den siktar vi alltid på!

God natt på er alla som läser min blogg ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0