Inget blir som planerat!

Skulle ha en riktigt mysig dag idag med träning på gym, träning av hund, litte pluggande och lite VM tittande! Har haft ont i halsen en längre tid och haft svårt att svälja, äsch det går över har jag tänkt, men icke sa nicke, idag är det värre än på länge så ag bestämde mig för att ring doktorn. Fick tid idag kl 15.45... Wee va kul, NOT! Kommer inte ens ihåg sist jag var hos doktorn, nu får han i alla fall titta i min hals och säga vad som är fel och om jag behöver äta antibiotika eller om det går över av sig själv, som jag hoppades på :P

Bara att ställa in träningen på friskis och svettis, inget bra och träna om man är sjuk, ingen hundträning just nu då halsen värker som jag vet inte vad, tackar vet jag alvdedon! Bara för det ska jag gå ner och se om det ifnns någon tvättid nu så kan jag tvätta när jag ändå bara sitter hemma... Ha en bra dag =)



Racer Voff-Voff!

Kommentarer
Postat av: linn

tråkigt att vara sjuk :/ Var det för två år sen du tog studenten nu? Med oss är det bra, jag jobbar på och Blunder har det bra (: men han har varit sjuk, har spondylos så går på medecin livet ut och får inte leka "våldsamt" eller gå långa och krävande promenader. Men är lika glad för det (: Kommentarer gillar vi! Hur hittade du till min blogg innan då ? :P kram linn

2009-02-03 @ 21:44:56
URL: http://linnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0