Hemma och "jobbar"!

Inser nu hur dåligt jag mådde efter förra tanden! Det här är ingenting att snacka om, mår redan jättebra, idag kom jag inte ens ihåg och jag hade tagit värktabletter (man tar det 3 dagar efter op för att inte låta det börja göra ont även om man inte har ont, de har ju trots allt varit och sågat i ben och bedövat nerver mm), haha förra gången låg jag och räknade minutrana tills det var dags =P Lite skillnad med andra ord ;)

Igår började jag och pappa tapetsera det nya rummet han håller på att bygga. Idag har vi tapetserat heeela dagen och vi blev klara! Är riktigt nöjd med vad vi har gjort! Vi konstaterad dock att om vi hade varit anställda som målare hade vi nog fått kicken idag för man får nog inte jobba i vårt tempo, men vi hade å andra sidan nog fått nöjda kunder ;) 
 Och det är så oootroligt skönt att jag mår bra. Hade nästan varit jobbigare att vara hemma om det var lika illa som förra gången för jag kan inte låta bli att vara tyst och att prata var värst förra gången ;)

Har i alla fall bestämt mig för att vara hemma HELA v7! Helt galet för att vara jag, men, vi har inte såå mycket i skolan denna veckan och därför känns det inte som någon mening att åka upp och underhålla mig själv, Decci jobbar ju och det är rätt trevligt att få umgås med familjen =) Det var 6 veckor sen jag var hemma! Fattar inte var tiden tar vägen men pratar med Familjen, mest mamma, nästan varje dag så det känns inte så länge när man väl ses igen =) Det tycker jag är bra!

Nu ska jag och Texas gå coh lägga oss! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0