En blöt promenad!

Jag ska inte klaga på att vi har mycket ledig tid, Men, nu börjar de bli liiiite för bra om ni frågar mig! Här går vi och ber om mer timmar i anatomi och fysiologi men de påstår att det inte finns mer tid, ändå så känns det som att vi just nu knappt går i skolan. Jag är ledig både idag och imorogon och nästa vecka går jag bara tre dagar, mellan 09.00-12.00! Jag undrar vad jag ska roa mig med!?

Idag har jag roat mig med att göra en massa små ärenden och handlat de som stod på listan, inte för att jag behövde det nu utan för att ha nåt att göra ;) När vi kom hem, vi, Texas var ju också med så klart! Så var klockan drygt två, jag bytte om och så tog vi vår promenad, började naturligtvis regna när vi gick så vi är fortfarande alldeles jätteblöta! Aaa och nu ska jag laga lite mat, blir köttfärsås och spagetti för den som är intresserad! Sen ska jag till gympan ikväll och göra av med naturgodiset jag roade mig med att köpa och äta upp när jag åkte hem från alla ärenden *mums!* =)





Blöt hund är placerad på matta och handduk för att torka, inte allt för kul tycker T som vill ligga i soffan på det goa täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0