Det här huset hatar mig!

Haha jag kan inte annat än och skratta åt det! Ikväll när jag skulle ta ut tvätten blinkade en konstig röd lampa, hmm inte bra tänkte jag! Nä maskinen ville inte tömma ut vattne, och kläderna kunde inte komma ut! Jag öppnad alla små konstiga luckor jag hittade, vet av erfarenhet sen min tid på segesrstada tt de går att tömma maskinen i en liten lucka, men de här maskinerna ser inte likadana ut direkt :P Vågade inte pilla mer just då, gick upp och ringde Liv, vi gick ner tillsammans, två är lite modigare än en och jag drog lite i en spak och vips så tömde vattnet ut sig, in med tvätten i den andra maskinen så de fick sköljas ordentligt och centrufugeras. Nu är allt torrt och rent och tvättmaskinen är felanmäld :P Haha mycket ska man vara med om :P

Texas och jag var ute i drygt 1h idag, Texas åt en massa snö när han sprang och busade på den stora snötäckte gräsmattan så vi har redan varit ute och kissat två gånger sen dess :P Blir ju mycket vatten i blåsan när snön smälter ;) Och det är riktigt skitväder just nu, hunden var precis svart på alla ben och under hela magen när vi kom in, bara att bada honom. Gah var jag tycker det är tråkigt när hunden behöver badas efter promenaden! Lär ju vara så ett bra tag nu också...! Tur att våren är på väg i alla fall!

Ficklampan är återfunnen! Så skönt att slippa tänka på den, nu är det bara handduken kvar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0