Ändrade planer!

Gah, idag när jag kom hem från Texas och min lilla utflykt hade jag fått brev från tandläkaren, tiden på tisdag för att dra ut nästa visdomstand hade blivit inställd och istället fått en ny tid på torsdag!? Jaha, men jag skulle ju åka hem och vara med familjen i veckan, och så skulle jag ju hinna läka ihop innan praktiken på måndag!? Bröt ihop och ringde och frågade om inte nåogn annan tandläkare hade tid på tisdag, nej men det finns en tid imorgon 08.30? Okej sa jag och ringde mamma helt förtvivlad, VARFÖR kan de man planera aldrig bli bra!? Efter att ha pratat med mamma så bestämde jag mig för att ta tiden imorgon och hoppa över tenatan, eller vi har ju den på eftermiddagen vid 16.30 så vem vet ;)

Missar en heldag i skolan och lite annat nu i och med att jag åker hem men jag behöver komma hem lite så det får vara så! Tentan får jag ta igen nästa gång de är omtenta... suck!

Kommentarer
Postat av: linn

när mina visdomständer växt ut nere måste jag kanske med dra ut dem :/ Gör det ont? Ja jag pluggade i växjö innan, naturbduk, hästhållning. Nu är jag tillbaka på Gotland och jobbar i stall (:

Vad planerar ni att göra i usa? Skulle med vilka åka på en semester nu ;)

2009-02-05 @ 18:12:52
URL: http://linnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0