Trött hund sover sött

Idag har vi haft kursintroduktion till den nya kursen (såklart!), gick i skolan mellan 10 och 16!! ojojoj vilken lång dag liksom :P Tur att man inte har blivit lat!? Tänk sen när man ska jobba 06.45-16! Det kan man kalla lång dag :P

När jag kom hem var det mörkt och jag var trött i huvudet men jag hade bestämt mig för att tvätta ikväll och hunden ville ju ha en promenad. Vi tog på oss reflexer och gav oss ut. Det var säkert 8grader varmt och blött men det var en härlig promenad. Tyvärr, tycker både jag och Texas blir det bara promenader på upplysta tråkiga asfaltsvägar sådana här dagar! Finns alldeles för mycket konstigt folk i den här staden för att jag ska vilja gå själv på några andra ställen här! :S

Nu är tvätten hämtad och vovven sover jättesött i soffan! Ska nog faktiskt ta och gå och lägga mig jag med nu. Imorgon ska jag va i skolan klockan 09.00, vet inte när jag slutar och på onsadg börjar praktiken! Då står klokcan på 05.00 eller kanske 05.30 om jag bestämmer mig för att köra bil ;) Men i alla fall! Alldeles för tidigt om du frågar mig! :P Bara att tagga till! Snart blir det ju tidiga mornar på heltid "förhoppningsvis"! Jobb vill man ju ha menar jag ;)

Nu är det slut tjötat för ikväll!


Den mycket engagerade vakthunden! Här med sina egna nycklar! ;) Vet inte va dom går till :P


Kommentarer
Postat av: ELIN

Du har en så otroligt fin hund ska du veta! :)

2009-12-11 @ 16:30:04
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0