Tandläkaren

Ska man kalla den så, eller kanske Odontologen som det nog egentligen heter, de där som har proppat munnen full med skort ;) AJa, var i alla fall där idag och bytte båge i underkäken. Som mamma sa man glömmer nog hur öm man blir när de "spänner" bågen, det blir soppa i någon dag och så har man glömt det igen! Om jag har tur så behöver jag inte byta bågar många fler gånger nu, det har gått jättefort! Nu är det bara käkkirurgen som ska flytta dom så de passar ihop i munnen :) Det är "bara" 10månader kvar till operationen! Det är snart 2år sedan jag var hos käkkirurgen för första gången! Ja, återigen en a ha upplevelse över hur fort tiden går!

Har haft lite skav av den från och till men mest går det bra med tandställningen! Så länge jag slipper se den ;)

Imorgon blir en spännande dag på praktiken!

Nu ska jag och Texas ut en sista vända innan vi ska sova! Imorgon är det tidig morgon som gäller igen! Har bytt lite så nu blir det dag imorgon kväll på torsdag och morgon på fredag! Det blir fin fint!

Kram på er!

Just de, har fått reda på var vi ska ha vår slutpraktik också! Jag ska vara på HIA, hjärtintensiven på Östra! Kommer bli expert på hjärtan jag! :)

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Haha! Skrattade gott åt dig & Texas;) Duktiga ni är:)

Men vad sjutton kollade du på hela tiden??

Bra låtval:)

2009-12-16 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0