Hello Kitty

Det kryllar av Hello Kitty på barnavdelningen jag är på!! Alla går runt med den söta katten, och MITT namn! :P Faast jag tycker det är konstigt att alla är så tjej"gulliga" inriktade! Inget genusperspektiv här inte! ;P Fast lite bilar finns det förstås, men mest Hello Kitty! (:

Fick gå hem 1h tidigare idag! Jätteskönt! Var hemma för 5min sedan, tar en välbehövlig paus! Ute är det jättekallt och regnar så jag är inte så sugen på att gå ut, men det är ju hunden så det blir en promenad och sedan har jag bestämt att jag ska gå till gymet och det är ju lika bra att man gör det då ;) Var där och sprang på löpbandet i måndags och det gick förvånansvärt enkelt! Det var nog den intensiva Wii träningen som gjorde att jag kommit igång lite ;)

Nu en liten stunds paus till! Kramar!


Åh se så söt han är (när han sover;))! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

En och annan "Kitty" sak finns även här. Rosa och socker sött.

/P

2009-12-10 @ 15:57:34
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: MAMMA

HELLO KITTY!

HÄR ÄR ALLT BRA! VAR PÅ BIO IGÅR 3:E LARSSON FILMEN DEN VAR OK. VERKLIGHETEN PÅ FILM SOM JAG SÄGER. INTE EGENTLIGEN KUL MEN ÄNDÅ.

HA DET BRA!

2009-12-10 @ 21:23:45
Postat av: ELIN

Hej Kitty. jag skickade ett mail till din hotmail som du kan läsa nu.. Mvh Elin

2009-12-11 @ 17:02:13
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0