Haha, lyckad shopping *not*

Idag har jag varit på G hela dagen! Började med grupparbete i skolan! Toppen, vi var klara redan klockan 12! Hem till hunden, var hemma vid halv två, gick 1h med honom och SOLEN lös på oss! Direkt hem, byta om, gå till gymmet, stod på löpbandet i 25min och lekte med hantalarna framför speglarna sen gick jag hem och gjorde mig iordning! Var klar vid halv fem, skulle njuta av kvällen på Allum och julhandla, kanske hitta lite nya kläder till jul och nyår och köpa mat! Låter ju toppen, eller hur? MEN när jag ska köpa julkort i första affären inser jag att jag INTE lade ner plånboken!! Den ligger kvar hemma! Blev riktigt irriterad på mig själv, var bara att åka hem och sen hade jag ingen lust att åka tillbaka och hungrig var jag så ja lagade mat och sen har jag tittat på tv. Jag och vovven har som vanligt haft en trevlig stund tillsammans men det var synd att det inte blev nån julhandling!

Lär ju dröja innan jag åker ifrån plånboken igen! ;)

Imorgon är det praktik! Klockan står på 05.30! Tur att man är taggad! :)

have a nice day!
K & T

Kommentarer
Postat av: Eva-karin

Hur var praktiken?? Många små söta barn gissar jag :) Lotta badade faktiskt oxå i sjön trots att det var ca 5 minusgrader... fast det var mitt fel för vi höll på och lekte på stranden och jag är inte så duktig på att kasta pinnar dit jag siktar så rätt som det var var det en som flög ut i vattnet och Lotta följde självklart efter :( Jag fick sån ångest över att hon skulle förfrysa sig så vi sprang nästan hela vägen hem efteråt :P

Annars går vi ju på agility nu oxå... det är verkligen superkul tycker både jag och Lotta. Så hoppas du vill börja träna lite med oss till våren? Har de agility banan avstängd någonting på vintern där i partille eller? Tänkte att om vi är riktigt duktiga (ska gå en fortsättningskurs i februari) så kanske vi kan prova på att tävla någon gång till sommaren. För mycket lättare att motivera till träning om man har ett mål.

Hoppas allt är bra annars...

kram

2009-12-09 @ 18:27:50
Postat av: Birgitta

fördelen var ju att du sparade pengar, eller hur?? :)

2009-12-10 @ 08:52:47
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0