förefestfixaren!

Igår hade vi en mycket trevlig kväll hos Jojjo! Decci, Zandra, Jojjo, jag och några andra trevliga tjejer! Åkte hem vid midnatt, hade snöat lite till och från under kvällen och det var is på rutorna men vägarna var saltade så det var inte problem att ta sig hem! Längtar efter snö och kallt nu! Imorse när jag vaknade var det vitt ute, frostvitt! Men ändå! Det tillsammans med klarblå himmel och sol och nollgradigt! Men Det har tyvärr blivit en sån där "vanlig" grå dag...!

Har ägnat hela dagen åt att ståda, förstår inte hur svårt det kan vara att lägga alla grejer på sin plats direkt!! :P Men nu är det såå fint igen! Hoppas det kan vara det tills jag åker hem över jul nu :P Det är ju bara upp till mig! ;)

Texas har varit allt annat än hjälpsam! Han tyckte att vi skulle göra nåt roligare än att städa idag och har gått och snott saker överrallt i lägenheten, rivit ut sina leksaker och vält ner katten från tv-bordet om och om igen! Och jag kan inte annat än att skratta åt honom! Han är så söt när han håller på :P

En bild från januari i år får symbolisera mina önskningar om en vit och kall vinter!


Inte blir hunden skitig när det ser ut så här ute :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Träffade Texas kullsyster, Alva på lydnprov idag. Så lika de är men ändå olika. Uttrycket i ögonen är precis det samma. Alva är lite mer lik sin mamma än pappa.

2009-12-13 @ 16:01:24
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0