Familjekväll!

Igår hade vi familjekväll! 2 barn+respektive +1barn+2föräldrar! Vi hade himla trevligt! Och pärontårtan till efterätt var lika god som vanligt! ;) Så mysigt att vara hemma och få träffa alla på en och samma gång! :) Och ikväll ska jag och Evve ha tjej kväll! :D Vi ska spela Wii och äta spagetti och köttfärssås! Om hunden är snäll kan han också få vara med på ett hörn även om han inte är tjej ;)

Blir inga roliga bilder i dessa inlägg... Ute är det lika grått och tråkigt som i Göteborg och jag låter er helt enklet slippa se det och nåt annat har jag inte att ta kort på just nu ;)

Ha en bra dag! Det ska jag ha! :)

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Karin

Gott att veta att ni har det bra. Du kommer väl hem nästa helg igen:) Kram på dig.

2009-12-05 @ 19:31:15
Postat av: MAMMA

HEJ! NU ÄR VI OCKSÅ HEMMA. VI HAR HAFT HÄRLIGA DAGAR I MALMÖ. NYBYGGARNA HÄLSADE! DERAS HUS VAR TREVLIGT. HELA FAMILJEN SKA ÅKA TILL FILIPINERNA I JAN OCH VARA BORTA SJU VECKOR. HÄFTIGT!

HA DET BRA!

2009-12-06 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0