Årets första julklapp!

Idag har jag öppnat årets första julklapp! Det kom från mitt jobb på blåstjärnan! Åkte dit och hämtade det efter jobbet och så passade jag på att ta med Texas och vaccinera honom! Så nu är det också gjort! :D

Det var roligt att få en julklapp från jobbet, hade inte förväntat mig det och överraskningar är ju alltid kul!!

Det var ett ätbart packet :P Kolla på bilden! Om jag sätter i mig allt de där kommer jag ju inte orka jobba nästa gång :P Tror jag får ta hem lite sill till mamma och pappa för det är inte min favvo heller! Men lax och röror passar mig bra! :)

Det blir en lugn kväll ikväll med ;) har varit några sådana denna veckan! Men imorgon kommer Kajsa hit! Då blir det livat! Vi ska göra hemtenta och äta tomteskumm :P Och så har vi bestämt att det blir hämtmat! Det blir najs! =)

Ha en bra kväll! Kramar från Kortedala! =)


Kommentarer
Postat av: Behm

Haha jadu...man e inte ute så mycket iaf ^^ men detkänns inte så farligt kallt...iaf inte när d e runt 23 som det va idag på dagen :) tror ni har det hemskare i gbg för där e lufen mycke fuktigare å det blåser mer :)

2009-12-18 @ 22:41:53
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Hej! DET VAR JU EN HÄRLIG JULKLAPP! HÄR ÄR VITT OCH FINT. TIM O ELIN HAR VARIT HÄR OCH ÄTIT. TIM LAGADE MATEN TILL EFTERRÄTT GJORDE HAN FRUSNA BLÅBÄR+JORDGUBBAR+HALLON MED RIVEN VIT CHOKLAD DET VAR TOPPEN GOTT. SÅ HADE VI FIN GLASS TILL.

HA DET BRA!

2009-12-19 @ 00:42:27
Postat av: a-k

shit vad med mat! El ja, sill;)

Men laxen går väl åt:)

2009-12-19 @ 22:35:16
Postat av: Pernilla

Härligt att du gillar alltihop. Har själv fått liknande paket andra år men du vet....kräsmagen äter ju inte lax, bara senaps sill, tål inte räkor och avskyr kaviar. Kul va?

Klipp & Klapp spar på julklappspengarna i år så jag får klara mig bra utan julklapp.

/P

2009-12-20 @ 16:19:17
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0