1:a December

Coolt! Det är December månad nu!! Det är 30 dagar kvar på året 2009! Det är verkligen som folk säger, åren går fortare ju äldre man blir! Jag hoppas ju att dom snart saktar ner lite igen och blir så där långa som dom var när man var 14år eller nåt! Då hade man ju två långa år kvar tills man blev 16år och fick ÖVNINGSKÖRA!!! Det skulle ju bli såå kul! Och när man var 16år gick två vääääldigt långsamma år innan man var 18år och fick TA KÖRKORT! Nu är det 3år senare och det har gott jättefort! Hunden fyller 6år i Januari! Det är ju konstigt om något! Kommer ju ihåg hur jag tänkte innan jag hämtat honom att ja då var han ju 3år när vi slutade skolan och då har man ju en vuxen hund som förhoppningsvis kunde lite och allt va jag tänkte! Har ju helt klart en väluppfostrad och kunnig hund i mina ögon nu men 6år!? Jaja, det är bara att hänga med! (=

Nu kom mamma hem! Vi ska åka och bada! Vattengympa står på schemat! Vi badade igår med :P Då var det "vattenpilates", åhh det är så mysigt att bada med min mamma, och igår var faktiskt pappa med me! :)

Såå måste dra! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0