Första dagen som djursjukvårdare!

Och det har gått så bra! Det här kommer jag fixa alldeles utmärkt! =)

Hoppades att mobilen hade fått spel när den ringde klockan 06.00 imorse. Kunde ju inte redan vara morgon!? Jag hade helst velat sova ett par timmar till! Men efter otäcka mardrömmar borta i Miami att jag skulle komma försent och skita i och komma så var det rätt snabbt fart på mig! (Tänk att jag inte ens kunde låta bli att tänka på jobbet på semestern ;))

Texas har legat på sin plats hela dagen och skött sig super! På lunchen var vi ute i rastgården, Texas kämpade verkligen för att få fart på en rottis tik men det gick inte! Han har i alla fall inte tappat leklusten och tur är väl det!

Jag skulle vara så duktig och fixa och dona här hemma idag. Har en stor resväska att packa upp, som tur är, är kläderna tvättade! Det fixade jag när jag var hemma i blekinge! Men de ska ju läggas på plats och vikas fint, för någon lade inte i dom allt för vackert i väskan (A). Sen så har jag ett helt köksbord fyllt med post från 3 veckor! Fördet ihop allt i en stor hög och köpte en ny röd ros och satte på borde. Enkel lösning på röran liksom! ;)

Texas är rastad och jag är ny badad! Nu ska vi titta på lite Friidrotts VM och njuta av kvällen! Plocka undan kan vi göra imorgon! =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

du är duktig du, funderar du på att byta utbildning????

2009-08-18 @ 08:32:53
URL: http://www.kamelens.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0