Födelsedagskalas nr 21!

Jag försöker vara lika stor som bror men det går inte! ;) Kommer alltid få se upp till honom ;) han är ju 1h äldre än mig då, kanske det som är skillnaden!




En tårta till Kitty och en tårta till de andra! ;) Det var min älskade PÄRONTÅRTA så klart! Speciellt gjorde till mig av min stora syster! <3




Vovven fick också en bit men undrar varför inte hans bit var lika stor som min ;) Haha jag åt INTE upp hela tårtan själv! :P

TACK ALLA SOM VAR DÄR FÖR EN UNDERBAR FÖDELSEDAGS FEST nr 21!


__________________________________________________________________________




Min mormor och min hund <3


Den finaste presenten! (= Från mamma och pappa!


Trött på tårta på min "riktiga" födelesdag gjorde jag egna kroppkakor! =) *mums!*

Tack för alla Grattis!
/Kitty



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för att man fick smaka av Pärontårtan;) Och för att man fick komma på kalaset:)

2009-08-31 @ 19:52:52
Postat av: MAMMA

DET VAR ETT UNDERBART KALAS. ALLA GODA VÄNNER UNGA SOM GAMLA HADE DET BRA! DU FIXADE JU DIG VERKLIGEN EN FESTMÅLTID PÅ DIN FÖDELSEDAG MED KROPPKAKOR!

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0