En dag på bros båt och kräftskiva!

Man kan hinna med mycket på en dag bara man vill! Hela förmiddagen har vi åkt runt på Tims båt, eller vi lånade HMS Visby för hans båt (som ser likadan ut) behövdes ses över lite! ;) Idag fick vi åka på högfart! Det toppmoderna stridsfartyget gjorde idag ca 37knop med oss! Det kändes inte som det gick så fort, hon är ju så stor själv! Men det var kul!

Ikväll är det kräftskiva hos familjen Gustafsson, vi alltså! Det ska bli kul! Det är så bra för att trots att jag inte bor hemma så lyckas jag för det mesta alltid vara hemma när det händer något kul! =) Annars känner jag mig så utanför och så långt borta! =)

Texas är sig själv efter operationen! Igår fick han en ny leksak och han slutade vips tycka synd om sig själv! Vovven har fått 3st nya leksaker på två dagar! Han har fullt upp att välja vilken han ska terrorisera! Alla ska ju helst gå sönder, många bitar då är det som roligaste!

Hoppas på bättre väder, jag och syster ska nog försöka få till lite lekar för alla åldrar men blir lite svårt att leka i tältet där vi ska sitta om det ska regna ute liksom!

Ha en bra kväll! Det ska vi ha!!

K och T som äntligen ligger vid mina fötter igen när jag bloggar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0