En dag kvar till skolan börjar...

... och jag ska jobba! Tänk att det är sista dagen på sommarlovet imorgon liksom. Det är helt galet vad fort sommaren har gått! Visst så brukar man säga men det här är verkligen galet! :P Mer än vanligt liksom ;)

Jag har ju då fixat jobb var 4:e helg till 31 maj nästa år, som Djursjukvårdare på Blåstjärnan! Det ska bli jättekul! Lite nervöst är det men imorgon efter min sista dag på intron kanske det känns lite bättre och sen kan man ju bara bli bättre och bättre! Men jag som har prestationsångets oavsett vad jag gör är jättenervös för vad sköterskorna jag ska jobba min första helg ska tycka. Tänk om de inte tycker att jag duger, att jag inte kan mitt jobb? =( Tur att jag är så positiv! =P Jag kommer fixa det finfint! De får väl tycka att det går lite långsammt i början dådå! Hallå alla har ju varit nya någon gång och jag tror inte mer intro hade hjälpt mig med min nervositet! Någon gång måste vara den första!

Sen tänker jag lite på att skolan börjar på måndag också. Det kan man ju liksom inte undvika. Fast det är mest trevligt att träffa klassen igen! Och vi har inte så mycket schemalagd tid i skolan de här första veckorna vi har fått schema för. De är uppsats skrivning och hemtenta som väntar! 5:e terminen liksom!? Bara två terminer kvar tills jag är klar! Känner ingen press, eller JO, massor! :S

Jag har varit helt orkeslös fredag lördag! Först 4 dagars intro, sen släpper ju späningarna där och samtidigt tänka på att man börja 5:e terminen! Jag har det inte lätt! ;) Nä allvarligt, mår piss av alla mina Kittynerver och sover hur mycket som helst! Men det är ju skönt att jag kan sova i alla fall!

Nästa vecka ska jag hem någongång mitt i veckan, ska hem och fira min födelsedag! PÄRONTÅRTA! =D (går inte att beskriva, måste upplevas!!!!)

Det är lite tungt att vara här själv nu, vill hem till min familj =/ *ledsen* Tur att man har sin vovve i alla fall! *snyft snyft*

Kram och god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du längtar hem till oss i Saxemara (vi tillhör väl familjen), men tråkigt att du är ledsen. Fredrik vill eventuellt komma hit nästa vecka, han kanske kan åka med dig då (han har semester). Vad önskar du dig, mer än PÄRONTÅRTA??!!! Kram från moster o co.

2009-08-22 @ 23:50:59
Postat av: Birgitta

klart du fixar det! Det är jag säker på

2009-08-23 @ 09:35:23
URL: http://www.kamelens.se/blog/
Postat av: Kitty

Ja ni ingår ockås i Familjen ;) Såklart! Jag ska mest troligt köra förbi en kompis och kolla på valpar när jag kör hem så det passar inte så jättebra denna gången =( Jag vet inte vad jag önskar mig faktiskt :P Som vanligt! ;) Vi syns snart! :D

2009-08-23 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0