Söndagkväll i Gbg

Har varit en bra helg trots damm och skit i lägenheten. Lördagen ängades mest åt att städa och tvätta. Var ju tvungen att kunna sitta i soffan och rätt skönt att slippa gå runt utan att behöva ha skor på sig, inomhus! Har dock inte lagt ner allt för mycket energi på det, har plastat in mitt vardagsrum så jag har fått en lite egen hörna utan en massa damm. Kan ju hoppas att det räcker imorgon när det är dags igen! Både pappa och jag ska ringa och prata med de ansvariga imorong för något är ju fel när det ser ut så en fredagkväll och de har tänkt att man ska bo i det!

Texas och jag har tagit några härliga promenader! Har varit riktigt härligt väder! Idag åkte vi till Högsbo och hälsade på en klasskompis, Eva-Karin, hon har skaffat sig en vovve, en golden tik som heter Lotta. Vi tog en promenad i skogen och åt kladdkaka! Och ja just det! Inte att förglömma! Igår gjorde jag min första Porterstek! MMm va de blev gott! Smakade nästan som mammas ;)

Bara 3 dagar kvar på praktiken! På torsdag bär det av till småland och dans på Sigges Loge, GALET SKOJ! Texas hänger så klart med! =D Och nästa fredag bär det av till Gotland! Jag har bara en massa skoj att se fram emot ;) Härligt, härligt! :D

Önskar er en bra vecka! Som alltid ska jag och vovven göra så gott vi kan för att vi ska ha det med! /K

Kommentarer
Postat av: MAMMA

VILKEN HÄRLIG ENERGI DU HAR. DET ÄR SOM JAG SÄGER DET ÄR BARA ATT BRYTA IHOP OCH GÅ VIDARE. PRECIS SÅ HAR DU GJORT ÖVER DITT DAMM.

HA EN BRA VECKA!

2009-04-26 @ 23:09:45
Postat av: Birgitta

ser fram emot att träffa dig på ön, hoppas våra "killar" kan leka ihop.

2009-04-27 @ 08:27:17
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0