Nyvaken :)

Sista dagen på praktiken! Har haft riktigt kramkalas innan jag gick hem, personalen är jättetrvlig på min avdelning! Har trvits bra, när jag haft nåt att göra ;) Kom hem vid tre tiden. Har varit och hämtat Texas nya halsband, ÄNTLIGEN! Beställe det den 18mars och har inte fått det fören idag! Dålig service tycker jag! Hunden blev i alla fall väldigt fin i det så när jag laddat batterina i två sekunder så tog vi en promenad med den nya utrustningen, som förövrigt är en födelsedagspresent från familjen till hunden ;)

Sen hade jag då planer på att gå på Core, på mitt gym klockan 17.00 men en viss Kitty somnade i soffan, var ju uppe vid 05.00! Och sista dagen och allt, då slappnar man av och blir trött. Så nu missade jag det passet men det går ett bas pass senare och nu har jag ätit lite mat så kanske jag piggnar till så jag kan gå på det. Samtidigt känns det onödigt och gå om jag är så trött som jag är nu för det gör nog ingen större nytta ;) Måste packa också så jag kan köra hem imorogn direkt efter operation visdomständer, inte direkt men när det känns bra, OM det känns bra så jag kan köra vill säga!

Idag blir det ingen bild! Nu ska jag njuta av mitt påsklov! Ända tills på tisdag är jag ledig...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0