Jobba midsommarhelgen!! *pengar!!*

Heja! Fick precis reda på att jag jobbar kväll på midsommarafton och dag på midsommardagen! Det blir en massa extra pengar!! Mina kära vänner får jag besöka någon annan gång istället, eller så kommer jag dit ni är på lördagen när jag har slutat ;) Det är en sommardag i Göteborg, Texas och jag har varit ute i två timmar!! Jag var hemma redan klokcan 13.00, käkade lunch och gick ut, går ju inte att vara inne när de bygger, nä förlåt, river här! ;) Så nu är vi solbrända och fina!

Min kaka uppskattades på praktiken idag, och jag var nog också uppskattad, fick en ros av sköterskorna som jag har gått med *ler* Min bästa praktikplats ever och jag lär inte glömma dom i första taget! :D

Kraaaaaaamar!




Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Puma tackar och bockar för gratulationerna igår. Tack, tacka.

/P

2009-04-30 @ 15:48:27
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0