Hemma i ett tomt hem!

Yes now we´re back! Decci har tagit sitt pick och pack och flyttat allt till Stockholm. Det är och känns lite tomt men det är ju kanske inte SÅ konstigt! Har gjort iordning och fått det riktigt snyggt i köket! Behöver bara lite möbler i vardagsrummet så ska det här bli jättebra! Ska bli spännande att prova på något nytt! Nu bor jag helt själv hemifårn i den stora staden Göteborg ;) Nu är det upp till bevis och använda sig av alla överlevndas metoder man lärt sig ;)

Har gått riktigt bra efter operationen! Var lite mer svullen på ena sidan och bara svullen på den andra, idag har det börjat gå ner på allvar. Men jag har inte haft speciellt ont oh redan första kvällen kunde jag med framtänderna tugga i mig en kebabtallrik ;) Hemma har det mest varit ett riktigt jobbgöra! ;) Vet inte hur många tapetborder jag har satt upp! Hela brosans nya lägenhet, ja nästan hela är nytapetserad och vad jag vet sitter boderna fortfarande uppe ;) När vi var klara där i lördagskväll började vi tapetsera hemma i vår "sommarstuga" (som står på tomten!), stugan har fått sig en helrenovering och nu är det snart klart! Blir finaste huset i byn ;)

Som för det mesta när jag är hemma fotar jag den stilliga pållen, Evve börjar nu få rida honom på riktigt för att se om hans knä håller och det är en fröjd att se honom få ridas "på riktigt"! Tänk och sitta på den här vackra hästen och bara flyta fram.....! Jag tycker ju då alltid att fotografen får för lite beröm för bilderna ;) Titta och njut på den vackraste pållen!





Kommentarer
Postat av: MAMMA

TÄNK ATT KUNNA PLACERA EKIPAGET SÅ PERFEKT I RUTAN. MÅSTE VARA EN BRA FOTOGRAF EKIPAGET STÅR JU INTE STILLA. FINT MED RÖTT PÅ PACHA.

2009-04-14 @ 07:53:01
Postat av: Pernilla

Tänk om man ändå kunde rida så. Rida har jag gjort förr i tiden, si så där 100 år sen man dresyr va inte riktigt min grej.

Känns vemodigt att du blir ensam, eller det är du ju inte med Texas hos dej. Gissa vad jag ska på torsdag? Det börjar med A och slutar på lva. Där finns det en valplåda!

/P

2009-04-14 @ 16:26:04
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Behm

Verkligen sjuuuukt snygg häst! Å superbra bilder på den fina hästen såklart ;)

2009-04-17 @ 14:08:25
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0