Det luktar gott i mitt hem! =D

Hej och hå! Det har varit en jättebra dag idag! Den började lite stressigt, Pappa ringde mig 07.25, då vaknad jag, brukar köra hemifrån 07.36 så det var bara att säga tack till pappa för att han väckte mig och sedan förklara att jag inte hade tid att prata i telefon ;) Slängde på mig kläder och gick ut med Texas, tog den vanliga promenaden, hunden kan ju inte bli lidande för att matte är trött ;) När jag kom hem placerade jag Texas i köket för med sin säng och sa bad honom vara en snäll vovve mot gubbarna idag! (Kom till jobbet 08.15 och min handledare hade fullt upp så hon var inte där jag var fören 08.30 men jag berättade ändå att jag sovit så länge ;))

Igår efter jobbet hade jag möte med Projektledaren från Familjebostäder och platschefen från NCC som håller i arbetet på plats. Min underbara pappa hade hjälpt mig ringa till projektledaren på morgonen och han var verkligen på min sida! NCC chefen och jag ska komma överens om en ersättning för så som det såg ut i min lägenhet ska det inte se ut! Han lovade också att de skulle städa (TORKA ALLT!) idag när de var klara med det dammiga jobbet. När jag öppnade dörren idag luktade det gott i min lägenhet och de var SÅ SKÖNT! Drog ner plasten från taket och dammsög och torkade golvet innanför plasten också. Det var länge sen det var så här rent som det är nu!! =D

Så roligt att ha fått en klasskompis som har skaffat hund! Hoppas vi ses snart igen och pratar en massa hundsnack ;)

En dag kvar på praktiken!! Kakan är precis uttagen från ungnen! Ha en skön kväll alla mina vänner!


En förväntansfull Vovve!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

BRYTET KLART FÖR DENNA GÅNGEN. HA EN BRA SISTA DAG PÅ PRAKTIKEN. KAKAN BLIR SÄKERT UPPSKATTAD

2009-04-28 @ 23:49:53
Postat av: Eva-Karin

Åh vad skönt att du kan få lite ersättning. SÅ ska det ju verkligen inte gå till... och stackars din nya tv :(

Är det bara en sista vecka med barnpraktik som du har kvar nu då?

Jag är hemma hos mamma och pappa i värmland och njuter av en hel veckas ledighet :)

Hoppas vi ses snart igen.. och hör av dig om du behöver låna badkaret :P

Kram

2009-04-29 @ 12:41:54
URL: http://ekg0818.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0