Borrrrrrr, hack hack, borrrrrrr

Jobbar kväll idag och vaknade till ett härligt borrande av kakel klockan 07.30! Dessutom vaknade jag 05.10 och var tvungen att gå på dass så det var bara att ta på sig alla kläder och gå ner i källaren, KUL, att ha det så i 6 veckor :/ Men de kan ju iaf inte ha hur mycket kakel som helst att borra ner så förhoppningsvis låter det inte lika mycket om några dagar!

Mamma och Pappa hjälpte mig att fixa ny TV och ny tv-bänk när de var på snabbesök! Det blev så inibomben bra!! Måste bara byta objektiv på kameran för just nu får inte allt plats i bilden ;) Kommer bli väldigt fint när jag är klar men det saknas mycket! Måste få upp lite snygga stilfulla saker på väggarna, sak byta gardin och soffbord och så vill jag ha en ny säng! Jag vill bara ha och ha hela tiden! :P Vem vill inte det liksom!?

Just nu är det iaf tyst i huset, antar att gubbarna har fika paus eller nåt, det är väldigt behagligt iaf! Jag och Texas ska göra oss iordning för en promenad och så ska vi åka och handla på MAXI!

Hela tv-bänken med TV får inte plats som sagt men dekorationen gör det ;) En fin blomma jag köpte till mig själv och min hund igår ;) Ha en bra dag folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0