*ARG*

Jag har varit i kontakt med en person som är ansvarig för renoveringen i vårat hus, han har sagt att det behös inte göras något mer i mitt badrum än att kakla upp till väggen, NU, när jag är hemma och de kommer och bör ut mitt gamla badkar säger de att jo men vi var här i går med Lars och bestämmde att vi skulle göra om det i alla fall! Så imorgon ska de riva mitt badrum. Och Texas vill INTE vara hemma när de river här det räcker med allt oväsen han behöver uppleva när de river i de andra! Är vansinig att jag inte får reda på det ens förän jag frågar. Så nu har jag ringt och skällt ut Lars på telefonsvararen för att han inte kan informera mig om detta! Och så är jag arg för att man inte kan få en ersättningslägenhet utan tvingas sitta hemma i det här J*VLA OVÄSENDET!!!!!!!! *Gaaaaaaaaaaaaaaaah!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0