Rallylydnad!

Jag hade totalt glömt bort det där med rallylydanden idag när jag vaknde! Jag gick ut med hunden, kom in och gjorde frukost och startade en film. När klockan var 11.30 kollade jag på klockan och kom på VISSTJA; RALLYLYDNADEN! SKIIIIIT! Jag hade verkligen sett fram emot den, tänk själv att ha legat hemma sjuk i tre dagar och inte ha gjort någonting! Så jag sa till mig själv att nä nu åker du dit och kollar om du kan hoppa in mitt i allt! Så jag slängde in en bit frusen kassler i micron, bytte om och åkte till brukshundklubben! Texas blev överlycklig när han fick titta på alla de andra vovvarn och det var inga problem för oss att hoppa in, vi missade bara hela genomgången av regler och hur det går till men vi fixade det galant ändå, står ju på skyltarna vad man ska göra med hunden vid varje skylt ;)

I slutet ställde vi lite frågor och jag frågade säkert en massa sånt som de hade gått igenom när jag inte var där men då fick ju de andra hör de två gånger så de kanske kommer ihåg det ;) Texas uppförde sig som vanligt som en stjärna och visst glänser han lite mer än de andra vovvarn ibland *fniss!*

Sen har jag pluggat i lite mer än 2h idag med! Riktigt duktig känner jag mig! Helt klart på bättringsvägen! Men nu är jag trött i huvudet och det är dags för en ny film :) Hunden tycker de är mycket roande ;)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tur att Texasgubben fick sitt innan du började plugga. Jag sitter ju en del vid skrivbordet här hemma och jobbar. Puma blir lika överlycklig varje gång jag reser på mig, så jag förstår att Texas är lika road av att du pluggar.

/P

2008-09-29 @ 09:56:02
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0