Planering av hemsidan!

Nu är det så att jag är jättetrött på min gamla hemsida så nu är det verkligen dags att hitta på något nytt! Har därför valt att lägga till en blogg att skriva i istället för dagboken som låg på hemsidan!

Det betyder alltså att jag kommer skriva och lägga ut en del bilder här men annars kommer de flesta bilderna hamna på hemsidan, i fotoalbumet! Jag hoppas kunna göra fotoalbumet mycket större på det här sättet då jag avlastar hemsidan från alla bilder jag hade i den gamla dagboken! Vi får se hur det går!

Just nu har jag inte alls mycket att göra i skolan, gick måndag, tisdag och är ledig idag tills på söndag...Helt sjukt! Och nästa vecka går jag bara 3 dagar ! Fast vi har ett arbete att göra och den första tentan närmar sig, så det gäller att utnyttja tiden nu när man har den för sen kommer det bli fullt upp!

Nu ska jag ställa in bakpotatisen i ugnen så den är klar när Decci kommer hem för sen ska vi på långpromenad!


/Kitty

Avslutar med att lägga in en nytagen bild på vovven! Finns ingen som blir så bra på kort som Texas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0