Mums!

Jaa, jag bestämmde mig ju då för att gå ut men jag gick bara till bilen ;) Körde till Allum och shopade, provade lite kläder men fastnade inte för något. Det ända jag köpte var en ny Mascara som jag velat köpa så länge men inte tyckt att jag skulle ha gjort då jag har en ganska ny hemma. Men den här är ju då lite bättre och idag när ajg var på så dåligt humör bestämmde jag mig för att kosta på mig den nya och så blev jag lite glad för de :D

När jag var på väg hem kom jag på att nä jag vill inte hem och bara sätta mig framför datorn i lägenheten, jag vill baka bullar! Så det vara bara att vända och köpa jäst och kanel! Och nu har jag precis ätit min första bulle! Massa mums!





Innan bakning, ser lite nakna och tråkiga ut ;)



Efter bakning :D



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mmm, va det ser gott ut!

/P

2008-09-29 @ 10:03:49
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Julia

oj, vad goda bullarna ser ut!!blev jättesugen på att baka sjölv, får jag väl göra när jag har tid:)kramar!

2008-10-02 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0