Wetterhonu! Säger bara det!

Hej hopp! Nu har jag och Decci varit och hälsat på hos Kennel Cirtap´s! De äger den enda Wetterhounen i hela Sverige, hon heter Roffa och är ca 2år! Decci och jag, måste jag säga, har fastnat totalt för rasen! Så för att bilda oss en uppfattning om rasen åkte vi och hälsade på och gick på en lite promenad! Ruffa är bara en individ i rasen och naturligtvis är inte alla som Ruffa, men Vilken Hund! =D Jag kan ta med henne hem till Texas på en gång! Men det fick vi inte, eller jag frågade inte men jag antog det ;) Hon är utställningschampion i många länder och ww-08! Det råkar vara så att hon ska förhoppningsvis ha valpar nästa vår och Decci funderar starkt på att ta en valp! Jag kan inte annat än hålla tummarna för att det blir så flr då får jag kanske också lukta på den ibland (älskar valpoft!). När vi var på väg hem fick jag ett sms från Texas hundvakt, min underbara granne! "Om du ber snällt kanske kanske du får tillbaka honom. Han är så sööt!!" Ja, han har det nog bra när han är hos henne ;) TACK!!!

Nu är det dags att säga god natt! Och ladda med ny energi! Natti..........




Idag får Ruffa avsluta detta inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0