Tisdag

Idag har jag varit på gymmet och tränat, det är så skönt bara man kommer igång och gör det regelbundet! Förra veckan var jag där tre gånger, försöker gå dit mellan två och tre gånger per vecka. Blir så mycket piggare av det! Den där tröttheten som förföljde mig för ett tag sen när jag inte ville göra nåt är bort! Såå skönt! :)

Texas ligger just nu och tuggar på ett tuggeben! Han har aldrig tyckt om att tugga på ben, i alla fall inte själv, bara om jag höll i det åt honom, men nu roar han sig själv med det! Det är bra för hans munhygien om han börjar tugga lite ;)

Nä jag vet inte vad jag ska skriva ikväll! Paus i House nu så snart dags att sätta sig vid tv:n igen! Ikväll är det även rosa bandet galan! Hoppas de får in mycket pengar till mer forskning och behandlingsmetoder mot bröstcancer!

Ha de fint!!!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Hej!

Kom hem precis har jobbat sedan kl.10 idag. Nu känns det bramen lite jobbigt att behöva ta en ledig dagtill sådant man inte hinner.

Ha en skön kväll!

2008-10-29 @ 18:11:12
Postat av: Mamma

Hej!

Nu åker vi alldeles strax till Milano!

Ha det bra i Stockholm

Pappa har hämtat liten buss han ska köra oss i.

2008-10-30 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0