Liseberg!!!

Precis hemkommen från en underbar kväll på Liseberg, sista kvällen denna säsongen!! Jag och Decci åkte in för att åka av oss det sista åkbegäret och oj vad det pirrade i magen :) Och dessutom passade jag på att spela bort 100kr på lyckohjul som inte var någon lycka alls men jag hade kul och jag slapp äta upp 2kg choklad så lika bra var väl det ;)  Kvällen avslutades med ett hejdundrande fyrverkeri! OCh det avslutade även en bra helg och nu är det bara att samla ihop nya tag inför en ny vecka! Och det händer mycket! Måndag-minigolf, tisdag-jag och Decci ska åka till Örby och hälsa på en uppfödare till hundrasen Wetterhoun, Decci kanske ska ha en valp därifrån! :) På onsdag-är det yoga, som vanligt ;) och på Torsdag-Då ska jag och Texas köra hem till Blekinge! Veckan fullbokad och jag har ingen aning om när jag ska plugga!? Inte nu på fredag utan nästa fredag är det tenta! Jag laddar som vanligt i god tid innan ;)

Texas har fått en snabbfrisering av tassar och mage idag, han kanske ska följa med på tisdag och då måste han ju vara representabel ut så att Decci får köpa hund ;) Dessutom är det en före detta springer uppfödare så det känns ju lite kul för mig också ;)

Detta får bli ett kort inlägg för nu kommer jag inte på något mer att skriva!



Sommarminnen =D

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Du får kolla lite mer vad det var för hundar hon hade den ni ska till?!? Du vet ju hur nyfiken jag blir...

2008-10-13 @ 00:04:28
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag ska kolla läget ;)

2008-10-13 @ 09:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0