Nu är det klart!

Sitter framför datorn och slappar, det är jag värd! Tentan är avklarade och varje gång man gjort en tenta kommdet det en sån otrolig lättnad över en så man blir helt slut i kroppen! Kan det bero på all spänning innan kanske!? :P Många tankar har det varit vem man skulle få göra denna tentan med, det var vår första partenta. När vi satt imorse och lyssnade spänt på när ens namn skulle komma var jag såå nervös, Kitty och ??? - Kajsa! Kajsa, jag , Malin och Therese har pluggat ihop helt kursen så när Margaretha ropade upp Kitty och Kajsa släppte all nervositet på en gång! Vi gick till vårt tilldelade grupprum och började skriva om Eliminationsförändringar, urinvägarna. Jag konstaterad nyss när jag pratade med Birgitta att jag är fast i kisseriet, v46 börjar min praktik på urologen, så nu får vi väl hoppas att jag klarar tentan och är expert på området närjag börjar min praktik redan, vet exakt vad jag sak säga och göra med patienten ;) Hmm, fast i en "pissig" karriär på urologen som Birgitta så fint sammanfattade det ;) Hehe, tror inte det! =P

Ikväll blir det fläskfilé och klyftpotatis om någon är sugen på att komma på fredagsmiddag! Decci den lilla svikaren åker till Borås =( Men jag ska jobba imoroogn klockan 07.00 så jag kan inte följa med! Ajaj jag och Texas roar nog oss med något kuligt ikväll iaf :)

Läste på U-B´s blogg att det blåste rejält på ööön, det gör det här med! Vet inte om jag och Texas tänker gå ut idag, kanske blåser bort!? Tråkigt nu när jag är ledig att inte kunna gå på långlångpromenad, men samtidigt lite skönt, det är mycket avstressande sånt här väder, jag känner inte att jag behöver göra nåt vettigt liksom. Att bara slappa och ta det lugnt en kväll får man göra när det är sånt här väder! regn och blåst! fy =S

Ha en skön fredag! Kramar!


Det vackraste som finns, är att se dig!

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönt att tentan gick bra, ni två har säkert klarat det galant! Jag tyckte oxå att det kändes bra, fick förändrad rörelseförmåga.

Så du ska inte fira med kokt kotlett ikväll? hihi

kram!

2008-10-24 @ 15:28:23
Postat av: MAMMA

2008-10-24 @ 21:22:50
Postat av: MAMMA

Hej!

När ska vår dotter (och många av kurskompisarna)sluta lägga energi på så onödiga saker som denna veckan :Fel föreläsningstider, prat om vilken man vill tenta med, det går åt energi mina vänner till helt fel saker. Och så går det ofta så bra ändå på tentan för många!

Ha en trevlig helg på Blå Stjärnán!

2008-10-24 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0