Morgonstund!

Ännu en dag! Jag har fortfarande inte haft någon helg och nu fortsätter nästa vecak, jag är glad att alla veckor inte är så här men det har funkat jättebra och jag har sett till att sova mycket så jag är inte särskilt morgontrött alls :P Nu på morgonen ska jag och Decci till tandläkaren! Hon har ont i en tand och jag ska bara göra en vanlig gå-och-kolla-tänderna-undersökning! Hoppas jag inte har några hål! ;-)

Denna veckan ska bara handla om vätskebalans och näring till kroppen! Det ska bli kul med något nytt och lägga det som var till tentan i freadgs, bakom sig, iaf tills man vet om det blir omtenta ;) Och på fredag åker jag och Texas och Decci och kanske Katt (om han är frisk, han har tappat mjauet ;)) till Stockholm! Ska på Inflyttningsfest! Så det är fullt upp som vanligt men på ett helt annat sätt än förra veckan! :)

Nu är det dags att bege sig!

Till U-B: Decci tog det kortet någon gång när vi var på bruks ;) Den är lite häftig, så bra ljus även om det är "dåligt" ljus eller va man ska säga ;)

Ikväll är det träning på bruks! Ha en bra dag!


Texas har redan planerat att vända sig när han är över hindret, det syns på huvudet ;) Han vet allt vad som ska hända sen! Smart vovve!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ!

HOPPAS DU VAR HÅLLÖS. VI HAR NU 2 STUDIEDAGAR LITE TRÖTT BLIR MAN AV ATT BARA SITTA STILL OCH PRATA MEN DET ÄR INTRESSANT OCKSÅ.

EVE OCH JAG SKA STÄDA VID HALV SJU.

HA EN BRA KVÄLL!

2008-10-27 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0