Måndag - tycker inte om måndagar!

Efter att ha halvt ha vänt upp och ner på dygnet under helgen är det alltid lika segt att gå upp måndag morgon! Det är därför jag inte tycker om måndagar! När jag väl är uppe och igång är måndagen en bra dag i alla fall :) Hela denna veckan kommer handla om minnesstörningar och framför allt demens, kommer vara helt less på det när veckan är slut! Känner det på mig ;) Eller kommer jag själv drabbas av världens minnesförlust då mina hjärnceller går och dör av utmattning eller nåt =P

Träningen med Vovven gick sådär...Han är så överladdad på plan att jag vågar inte släppa odjuret löst för det känns som om han ska dra tre varc runt plan och dra med sig varenda hund! Men som de andra i gruppen sa när vi pratade om hur det hade gått idag, han ser häftigt laddad och glad ut! Jo tack det är han! Men vi tränar i koppel tills vi har fått en urladdning, då kanske jag vågar släppa honom igen ;) Riktigt så illa är det inte, vi tränade faktiskt rutan idag och det kan vi inte göra i koppel, och det gick riktigt bra! Han är ta mig allt en duktig vovve trots allt! =D

Imorgon ska jag plugga lite när jag kommer hem från skolan tänkte jag! Håller på att planerar så att jag nästa torsdag kan åka hem utan att behöva plugga ihjäl mig inför tentan och slippe dra med en massa grejer hem, bara det jag har renskrivit! Vi får väl se hur det går, mycket att renskriva men det vore så skönt!! Har tänkt avlägga hela denna helgen på det ockås :) Vill man ha en lugn helg får man offra en annan ;) Och för den som är intresserad har jag fått en jobbhelg på blåstjärnan igen och det ska bli så kuuuuuuuuul!!! Har saknat folket och djuren! =D

Go kväll!




"Va ska jag göra nu!?!?!?!?!?!?!?"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhhhdu! Våga inte klaga på en livlig, aktiv och arbetsvillig hund en gång till......!!! Som straff kanske du få en annan sort (du förstår vad jag menar) och då kommer du att önska att det fanns lite motor. fniss Men det är klart, det kunde ju vara kul med kontroll(?)

Aldrig fel på hunden utan fel på....nej, jag skriver det inte, för jag har en känsla av att du kommer att ge igen.

/P

2008-10-07 @ 15:39:35
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Kitty

Hehe menar du att det inte är hundens fel :P Nej, det vill jag inte! Är glad för energin!!! Bra att du påminner mig!!

2008-10-07 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0