(Ingen rubrik!!)

Kan man hoppa över en rubrik en dag för den här dagen saknar rubrik ;)

Igår åkte jag in till Viktoria, en pub i stan där Decci och hennes jobbarkompisar höll till och hade avskedsfest för en som hade jobbat sin sista dag på jobbet, frivilligt ;) Det var mycket trevligt och träffa Decci jobbarkompisar och de flesta visste precis vem jag var: "ohh, det är du som lagar den goda maten!" Hehe japp, det är jag! Decci brukar berätta hur de sitter och dreglar över hennes mat, den jag har lagat, för hemma hos oss är det jag som lagar all mat och det är vi båda glada för ;) Vi var hemma vid halv tre och det var skönt att det inte blev senare, jag tycker de är lagom att åka hem då men oftast vill alla andra mina kompisar stanna till tre, fyra i stan och då är man ju inte hemma fören ca halv fem på morgonen...jag ser inte meningen med det så jag är alltid den tråkiga som vill åka hem lite tidigare än alla andra för jag vill ju göra vettiga saker dagen efter och inte bara sova som de brukar tänka sig att göra...Kanske där problemet är, vad man vill göra dagen efter ;) Aja det var en mycket trevlig kväll i alla fall och jag är glad att jag tog mig in till stan trots att de regnade och var allmänt tråkigt väder när jag skulle åka in! :)

Idag skulle jag plugga hela dagen had ejag tänkt, så blev det inte :P Men jag har pluggat lite och jag har ju lite tid på mig imorogon också att bli klar med det jag vill innan helgen är slut! :)

Nu ska jag äta min hemmalagade jordgubbssylt med glass, ääää Mummmmms! =D



"Vi ser framåt, TILLSAMMANS!!" ;)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Att se framåt med ljus i blicken är rätta tag!

Nu kan du läsa om utställningsdagen och BIR-Puma på min blogg.

/P

2008-10-12 @ 11:27:23
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0