Dagen innan tentan!

Jaha nu var det dags igen, så känns det! Det tar alltid så himmla mycket energi och och ork innan en tenta och alltid lägger jag så himmla stora krav på mig själv att jag ska kunna allt och känner alltid att jag har gjort för lite! Men just nu är vi en halv klass som känner precis likadant så jag är i alla fall inte ensam! Den andra hälften är på praktik och vi som har haft teori nu sak ut på praktik v46 och 6veckor framåt och då får de andra sitta i skolan och ha tenta ångest runt jul ;) Shit, om man tänker så har vi denna tentan kvar, sen prkatik och sen är det jul och då är ännu en termin slut! =S Vi kan nog inte tänka så ännu ;) När jag och Louise satt på spårvagnen idag och åkte upp längs avenyn såg vi att de höll på att sätta upp julgransbelysningar i lyktstolparna! Inte riktigt julgranar utan såna här ljusställningar som ser ut som julgranar! Men ändå, Hallå eller!? Aja det är väl många julgranar som ska upp så de får väl börja i tid, Göteborg är väl en av de mest upplysta städerna kring jul!?

Tillbaka till plugget! När jag kom hem idag gjorde jag iaf chokladbollar! Blev så jättesugen på det efter att Kajsa berättat att hon gjort de igår kväll! (det blev 19st och nu är det 3st kvar!) Gick på promenad med Texas, lagade mat och ÅT INNAN jag tog fram bollarna! Sen satte jag mig och pluggade samtidigt som jag mölade i mig bollar, och nu kan jag ju berätta att jag mår inte så bra ;) Men ack var gör de ;) Mummms!

Nu ska jag kolla på S.O.S Gute! Så härligt att höra gotländskan, Texas känner sig säkert som hemma då ;) Och så får jag se lite praktisk omvårdnad i sjuksköterskearbetet! Perfekt, slipper jag plugga mer ikväll ;) *hihi*



Texas väntar på att "mamma" ska sluta tentaplugga och börja roa honom igen!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Lycka till idag (fredag). Jobbade jätte sent torsdag värre än vanligt. Tror snart jag flyttar ner sängen! Idag (fredag ) har vi Magi skola med Harry Potter inspiration eller annat namn Hallowenfest. Jag och några elever har dukat matsalen jätte fin. Gjort häftiga bägare av små petflaskor ser ut som fina pokaler. lycka till

2008-10-23 @ 23:53:33
Postat av: Kitty

Tack så mycket ;) Hoppas ni får de myspys i skolan idag då! :D Kramar!

2008-10-24 @ 07:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0