Att stanna hemma från skolan!

Det är inte lika enkelt som man tror att stanna hemma från skolan och utnyttja lika många timmar som man hade gjort i skolan till att plugga! Det är ett som är säkert! =P MEN man kanske får lite mer värdefulla saker gjort och då jämnar det nog ut sig! :)

Nu har jag i alla fall pluggat någon timme och snart ska jag åka in till stan för att möta upp en klasskompis och gå och ta blodprov, vi ska gå och kolla så att vi har blivit vaccinerade och bildat våra antikroppar! Annars blir det mer sprutor :S Har uppdaterat hemsidan och Texas fotoalbum med lite sköna busbilder från morgonpromenaden! Min vovve är bara  så skön och trots att han snart fyller 5år är han världens busigaste roligaste vovve! Jag som var rädd att vovven skulle bli lat och tråkig när den blev äldre, men icke sa nicke! Inte än på ett tag i alla fall! =D

Till lunch har jag kokt mammas goda risgrynsgröt! Mums va den är god! Lite tidigt kanske men vad spelar det för roll, man får ju äta det när man vill egentligen, bara det att de flesta äter de bara till jul ;)

Nähä dags att studera vidare!



Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Nu har jag läst veckans bloggande och kollat fotoalbumen på er båda! Lika fina båda två. Man kan läsa till sjuksköterska här på ön också...tror jag. Mycket att läsa och fina bilder-som vanligt-systers vackra häst är en njutning att se på!

Nu kom Rolf och då ska vovvarna få komma ut på promenad. Lilla yrhättan har varit heljävlig i eftermidda...jag som behöver vila efter alla besök jag haft. Men hon har plockat ner blomma ur köksfönstret, sprungit på bordet...oj, oj... nu ska hon få ut på luftning en stund hon också om än inte så långt. Rolf tränar med henne lite varje kväll men det hjälper inte mycket på dagarna. Vet inte om du hört att Toffi är dålig men vi hoppas det ska ordna till sig. Det är leverprover som inte är bra men hon är pigg och glad som vanligt.

2008-10-08 @ 16:44:09
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0