Wow!

Idag har jag varit så duktig! Om jag får säga det själv ;) Först jobbade jag, eller var på praktik, eller va man ska kalla det! Har gjort så mycket omvårdnad idag och det har varit så bra! Plus att jag satt en nål, pang på och så var de klarT! *klappar mig på huvudet!* Det är inte alltid lätt att träffa de där kärlen! Herregud va jag snakar om min  nålar men det är något jag verkligen vill vara bra på och som jag tycker om att göra så då är det ju såå roligt när det fungerar! :-)

Decci och jag har planerat att åka till Småland imorogn och hälsa på hos Jojjo och co där! Får se hur det blir men det vore mycket skoj! Jag har gjort klart alla mina tre skolarbeten idag så jag kan gå på helg och känna mig så nöjd! Därför jag har varit duktig ;) Om de blir godkända så är allt klart då ska jag abra få ihop mina timmar och så har jag klarat av praktiken, annars får jag tillbaka uppgifterna och så får jag ändra lite men det stora jobbet med dom är ändå gjort! Texas är ängeln själv, ligger på mina fötter och tittar upp på mig då och då, ska vi göra nåt nu mamma!? Nähä då sover jag lite till!

Mitt i allt skolarbete gick jag och vovven på en promenad! De regnade på oss men på något sätt var det ändå skönt att släppa skolan lite och få frisk luft! Tänk vilken tur att Texas drar ut mig med jämna mellanrum =) Nu ska jag sova så jag är piggis och gladis imorgon! Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0