Tofflor!

Äntligen har jag köpt mig ett par varma goa tofflor! Vårat golvet är ofta väääldigt kallt och jag avskyr att frysa om fötterna!

Mitt rum såg verkligen ut som ett bombnedslag idag, det låg kläder ÖVERALLT, nytvättade och skitiga, lite på golvet, lite på högtalarna, lite i en ikea kasse, var verkligen en pest att gå in i rummet och se allt nu! Decci hade närjat dammsuga idag så dammsugaren stod fortfarande framme när vi kom hem efter att fördrivit några timmar att gå i affärer, det ända vi köpte var mina tofflor! ;) Kände att jag måste göra nåt åt det här! Så nu har jag vädrat rummet, vikt ihop alla rena kläder, sorterat ut de som behöver tvättas och bytt lakan i sängen! Sprilans nya lakan som jag fick av mamma och pappa sist de var här! De passar UTMÄRKT i mitt gröna rum och till mina gadiner! =D Så nu njuter jag av att gå in på rummet igen, och det känns allt bra!

Nu ska hunden ha sin promenad och sen ska vi äta! Det blir biff med bulgur och brunsås :-)

Tjolahopp!


Mina nya lakan och mina nya tofflor!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint det blev. Pappa och jag har gått igenom ett antal dagar nu i bloggen.Det är jättekul med BLOGGEN.

2008-11-09 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0