Stängt av hjärnan!

Så känns det iallafall! Igår var vi i tvätten, D glömde starta tvättmaskinen, kul det var att komma tillbaka och tvätten inte var tvättad :P Men det var ju inga större problem. I torsdags innan vi åkte glömde jag lämna tillbkak mina hyrfilmer för det skulle jag göra på fredagmorgon innan vi skulle hämta upp Decci MEN vi åkte ju på torsdagkvällen...Så 120kr fattigare i förseningsavgift *SUCK!* Idag har vi suttit i skolan och gjort ett grupparbete, jag satt vid datorn och sparade men jag sparade på skrivbordet trots att jag hade mitt usb-minne i och nu så är allt det vi satt och gjorde borta! Ska gå till datorn de första jag gör imorogn och hoppas de ligger kvar på skrivbordet annars får väl jag sitta och göra om det...Stackars mina gruppmedlemar som låter mig sitta framför datorn ;)

Tre dagar kvar i skolan innan praktiken börjar! Det ska bli kul, men jag är så nervös att jag inte ska dugga! Hur ska jag kunna bli en bra sjuksköterska!? Känslorna går upp och ner, ibland känns det jättebra ibland förstår jag inte vad jag har gett migi n på och hur ska jag klara av alla uppgifter och allt ansvar!? Jag är ju bara ett barn ;)

Pratade nyss med Mamma. Pappa och Mamma har varit i Milano med ELIT, tänk den som kunde åka iväg så mitt i höstrusket. Fast, på tal om resa så har jag och Decci faktiskt funderat på att åka iväg över en helg i november, till Island :P Det tar bara 2,5h från köpenhamn men man måste ju ta sig dit också.... =D

Inatt är det val i USA, det är ju lite konstigt att vi ska ha valvaka i Sverige hela natten när de väljer ny president, knappast något annat land som har vaka när Sverige väljer statsminister ;) Konstigt va :P

Det är riktigt kallt och ruskigt i Göteborg, man ser knappt ut genom fönstret så disigt är det och det är så kallt så det spelar ingen roll va man har på sig för kylan går rakt igenom!

Nu ska jag och Texas gå ut en sväng innan jag ska försöka skriva ner mina mål med praktiken! Just nu har vi så många små grejer att göra så jag känner mig super stressad! Får ju ingen översikt över någonting!

Ha en skön kväll! Kramar från Göteborg!

(lämnar en tanke till Muff, ta hand om dig och vakta på oss, så där som du övade på oss när du var liten, du låg och sköt i enebusken så vi vågade inte röra oss utan att någon fick komma och hämta dig!!)



Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Kära lilla Du! Du kommer att bli en utmärkt sköterska, inte ett tvivel om detta. Så omtänksam som du är och snäll...tänk om alla vore som du. Så ha inga tvivel om att du inte ska klara av eller inte vara omtyckt för det kommer aldrig att hända. Det du skrev om batterier var bra och tänkvärt. Den rätte att dela livet med bara dyker upp och då känns allt så rätt-se bara på Lina! Poff sa det så var hon förlovad...och har blivit med katt. Ni kan föresten säkert mellanlanda där när ni ska till Island....hon bor ju nästan i Köpenhamn

Kram och Lycka till med praktiken!

2008-11-04 @ 22:25:24
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0