Sjukling

Jag brukar inte vara så sjuk, har haft någon flrkylning hit och dit och kallat mig sjuk men det är nog att överdriva ;) Igår natt drabbades jag av magsjuka! Sen låg jag och sova hela dagen! KOllade på massa olika program men såg inte ett ända färdigt, somnade. Kunde inte äta något på hela dagen, det kom bara upp igen. Klockan 20.00 gick jag och lade mig på skakiga ben och imorse vaknade jag som en mycket piggar Kitty. Som faktiskt var hungrig! Jag har ätit lite kräm men vill inte riskera nåt så jag tar de lugnt ;) Kroppen är fortfarande skakig från igår men det känns mycket bättre! Hoppas det är över nu så jag kan gå och "jobba" imorgon! :)

Det är tur att man har en anpasningsbar hund, Decci var ute med honom på morgonen, sen låg han och sov med mig hela dagen tills jag vid 17 hade samlat på mig tillräckligt med kraft för att ta mig ut, vi gick en KORT runda, som kändes hur lång som helst och hela världen snurrade, sen sova vi igen när vi kom in och så var D ute med honom vid 23 när hon kom hem. Han klagade inte en ända gång...! Han är bäst! Just nu är han ute och går med Decci. Skönt för mig och slippa gå när man mår som man gör...

Förövrigt kan man säga att min hund är i stort behov av att klippa sig! Han är som en lite ulltott, jättesöt men alldeles lurvig ;) Får nog göra något åt det i helgen! ;)



Texas och jag tränar på stranden, sommaren 2007! Lika bra kontakt som vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

hej!

Skönt att allt är bättre idag.Grattis Elisabet du har ju namnsdag idag.

Sov gott!

2008-11-19 @ 22:37:24
Postat av: Pernilla Å

Åh, stackars dej. Texas anpassar sig nog. De brukar fungera bra som sängvärmare. Det är de enda gånger som Puma får ligga i min säng, när jag är sjuk alltså.

/P

2008-11-20 @ 09:00:57
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0