Så blev det Stockholm imorgon!

Japp! Nu har jag bestämmt mig, åker till Stockholm för att titta på bror när han går högvakt vid slottet i huvudstaden! Åker tåg fram och tillbaka! Åker 05.55 från Göteborg, framme i Stockholm 08.20 sen får jag roa mig några timmar, kolla på bror, han går vakt 10-12 och sen 12.15 är det vaktbyte och då är de parad och trummor och sånt, sen får jag träffa honomo 20min för längre får han inte prata i och med att han är i "tjänst" och sen åker jag hemåt 14.10 och är i Göteborg 17.17! Är det någon som har bra tips på vad man kan göra på tåget mer än att sova är de mer än välkomna ;) Men vad gör man inte för bror liksom! Och jag är ju ändå ledig, idag har jag gått med texas 1h sen har jag bara suttit framför datorn, heeela dagen, förutom nån timme när jag mötte upp Decci i stan. Suck, kan lika gärna åka tåg imorgon så slipper jag sitta här vid dumburken ;)

Nu är jag alldeles pirrig i kroppen, måste ladda betteri i kameran och packa en liten väska jag kan ha med, lite matsäck kan ju också va gott å ha! Wii, ska bli kul!

Måste göra allt de nu! :P Ha de fiint!


Fullfart igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God kväll!

Skulle vilja att jag kunde följa med. Hälsa Tim så gott och ha det bra!

Ta mängder av kort.

Hälsa Stockholm!

2008-11-11 @ 23:04:00
Postat av: Tina

Hejsan Kitty!



Som vanligt alltid fina bilder på din hemsida ler



Jag har utmanat dig i min blogg och jag hoppas du kan anta min utmaning ler Gå in och titta på min blogg.



Kram Tina

2008-11-12 @ 14:35:22
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du hade! Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort hemskickat på posten kopiera in den här länken ( www.gratismode.se/?c=1245 ) i adressfältet och bli medlem. Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram!

2008-11-12 @ 14:41:55
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0