Pappas dag!

Idag är det pappas dag! Jag skickade ett kort i torsdags och önskade min pappa (min världens bästa pappa!) en helt underbar dag och massa massa kramar tillsammans med ett kort på Texas när han var bebis :P Det blev så fint så :) Och så ringde jag imorse då också och önskade detsamma ;)

Den vanliga söndagen började med fin blå himmel och solsken! Jag och Decci bestämmde redan igår när vi gick och lade oss, (låg och skickade sms innan vi somnade!) att vi skulle åka in till stan och köpa klänningen som Decci provat i fredags men inte kunde bestämma sig om hon ville ha och så ville jag leta kläder att ha på mig på julafton! Haha jag är lite rolig och vet inte vad jag har fått det ifårn men på julafton tycker jag det är roligt att ha nya fina kläder på mig :P Förra året köpte jag en jättegullig klänning på gina tricot, i år blev det lite tuffare! Har köpt RÖDA STUMPBYXOR, tycker det är så häftigt! Och till det ska jag ha en ny grårandig kjol och en jätthäftig tubtop! Gahh ni bara måste se mig på julafton! Det kommer bli sååå bra! Vill bara gå runt i mina nya kläder hela tiden! SÅ bra är dom! :-)

Ja just de! När vi åkte in till stan var det ju då solsken, mysigt tyckte vi och fick lite extra energi, gick runt inne i nordstan och när vi närmade oss utgångarna såg vi att folk såg rätt blöta ut, när vi sen skulle gå till bilen och vi var tvunga att gå ut förstod vi varför, det ÖSREGNADE ute!?!? Var hade den blå himmeln tagit vaägen!? Suck ingen som vet och det regnar fortfarande... Decci ska på vampyr bio ikväll, jag avskyr skräckfilmer så jag och djuren stannar hemma och myser i soffan =) äter lite lussebullar kanske ;) Fast just nu är jag bara propmätt! Åt lunch på Paprika! Mitt favvo ställe ;)

Hej svejs på er! Ta hand om er!


Min underbara pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0