Mitt i veckan!

Onsdag! Helt galet! ;O) Idag har jag gått med Elsie, hon är stomiterapeut och hjälper alla som har fått stomi. Det har varit en mycket intressant och lärorik dag! Och så är det kul med lite omväxling! :) På mottagningen var också en klasskompis så vi åt lunch ihop. Kul kul att se hur de andra har de :-)

Jag har varit lite nedstämd ett par dagar. Allt har känts hopplöst, jag har så stora krav på mig och när jag blev sjuk och förlorade nästan en hel veckan på praktiken kändes det som att jag inte skulle klara av att få godkänt på praktiken. Men det tror jag att jag kan nu ;) När jag var hemma i helgen deppade jag ihop men nu är jag glad igen! Synd bara att de där hemma bara får träffa mig för att bryta ihop och sen gå vidare =P Men jag tror inte det gör något och dessutom kommer mamma upp och ska umgås med mig hela nästa helg om ingenting kommer ivägen och det ska bli mysigt som bara den =)

Tur i oturen , är ju inte så kul att vara deppig men när jag var det bestämmde jag mig för att jag skulle skjuta på att operera ut den första visdomstanden, hade fått tid på tisdag, 2dec, men då skulle jag bara kunna gå 4h på tisdagen och sen vet jag inte hur jag mår på onsdagen och så hade jag en obligatorisk lektion då och det vore inte kul att missa den och nä det gick bara inte att få ihop just nu. Ringde flera gånger imorse och när jag tillslut kommer fram säger hon att, nä du har ingen tid på tisdag, men den 13 jan! Ehh, jaha!? Det var ju tur att jag inte gick dit på tisdag, då hade jag blivit mycket besviken men nu var det ju bara bra på alla sätt och vis :) Så den 13 jan ska jag ta ut den första visdomstanden av fyra =S Det känns lite jobbigt att de ska vara fyra just också, vissa har ju inga alls :P

Texas och jag har varit ute i drygt en timme och luftat oss. Finns det nåt bättre än att ut och gå med den man tycker om mest en lugn, stilla ,lagom kall kväll i november!? =)



Forever young!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Hoppas du kan skruva ner kraven på dig själv en aning. Du behöver kanske inte vara bättre än bäst hela tiden. Men jag vet att du vill göra allt så perfekt som möjligt och att allt du gör blir väldigt bra -det ser vi bara på allt du gjort med Texas. Du är så otroligt duktig men ibland kan man få fuska lite i livet för att må bra själv och så länge ingen annan drabbas av det så tycker jag det är okej!! Du kan väl i alla fall försöka någon gång när orken inte riktigt räcker till. Kram

2008-11-28 @ 08:19:46
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Pernilla Å

Åh, ta det lugnt, snälla du! Se på mej vad som kan hända om man ska vara så himla bra hela tiden.



Du har fått guld av mej, en liten utmärkelse. Varsågod!

/P

2008-11-28 @ 12:20:28
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0