Imorgon är dags igen, tredje gång gilt!!

Haha jag och Malin ska fira min 20års dag imorgon med en god kaka och paket :P Det blir tredje gången jag firar min tjugo års dag ;) Sen får de nog vara bra va ;) Hehe men de är ju kul när man kan ha kul många gånger =P Jag har i alla fall gjort en kladdig kladdkaka! Vår ugn är expert på att överbaka kakor men denna gången bestämmde jag mig för hellre för lite bakt än för mycket och tror de blev jättebra! Torr är den i alla fall inte ;)

Är rätt trött ikväll, har haft föreläsning heeeela dagen och det är jobbigare än vad man kan tro! Men idag har det varit en intressant dag, den har handlat om omvårdnad av barn! En av de inriktningarna jag kan tänka mig efter grundutbildningen, plus att jag älskar barn! :)

På måndag är det dags för praktik och som vanligt måste Kitty lägga ner massa energi för att oroa sig för hur det ska gå för henne!? Kan hon verkligen det hon ska kunna och va kommer personalen på avdelningen tycka om mig!? Jag har alltid så stora krav på mig själv, det är lite konstigt för de är aldrig någon annan som har stora krav på mig utan det är alltid jag som sätter upp dom! Suck på mig! Alla andra verkar så lugna men jag är helt jätte nervös! Fast jag vet att de andra är också lite nervösa ;) Men de tänker nog inte lika mycket på det som jag. Jag gör det så jobbigt för mig själv... :P

Det är en lugn kväll i storstaden, hämtade hem decci från jobbet, hon försökte jobba idag men det gick inte så bra så hon ska vara hemma imorogon igen. Texas ligger utslagen på golvet och jag sitter här vid datorn i en alldeles tyst lägenhet och det känns så avstressande. I och med att jag gick hela dagen i skolan unnar jag mig en kväll utan plugg och måsten. Det är såå skönt att känna att man kan göra det ibland! Senast nästa fredag får jag reda på hur det gick på terminens ända tenta. Vill veta men känner mig lugn även inför det, känns som jag bara vill ha bekräftat att vi klarade det för i efterhand känns det riktigt bra!

Nu ska jag provsmaka kladdakakan så jag vet att den duger ;) och så ska jag krypa ner i soffan och kolla på lite tv, hoppas det finns nåt bra att se...Brukar vara dåligt med det tycker jag..! Ha en skön kväll! Hej Svejs!


Idag tar vi det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0