Hemma igen!

Ja hemma kan ju vara både i blekinge och göteborg, nu menar jag hemma i göteborg :-) Jag och Texas körde redan vid 11 tiden så vi var och hämtade Decci när hon slutade jobbet och så handlade vi lite. Vi brukar försöka handla för en hel vecka när vi handlar. Det är skönt också att ha allt handlat bara man kommer på vad man vill ha =)

I helgen har pappa och jag bytt däck på bilen så nu kan de komma snö! Och så är hunden klippt! Och så har jag tagit kort på syster och hennes pålle.

Nu ska jag och Texas gå ut i kylan och få lite luft sen ska vi kolla på Heroes och sen sooova! Imorgon är det klockan 05.00 som gäller igen! Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Gud så vackert!!! Hundar är vackra men en vacker häst är bara så OTROLIGT VACKER!! Finns nog inget som slår det inte ens en(kanske)Texas...förlåt!... Fast han är också vacker men...oj, en sådan drömhäst din kära syster har.

2008-11-24 @ 20:23:48
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder och vad trevligt du skriver.

Sovgott!

2008-11-24 @ 23:39:29
Postat av: Pernilla

Häst ligger mig varmt om hjärtat, näst efter hund. Men det har inte alltid varit hund som varit först, åh nej!

/P

2008-11-25 @ 11:57:23
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Vilken vacker häst. Själv var jag i ett stall i går och fick leda in en pålle. Ville inte tvätta handen sedan för det luktade så gott av häst!

2008-11-25 @ 12:27:50
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Anonym

Ja han är en fiiin pålle =) Men kanske inte finare än min vovve U-B ;) Fast jag kasnke är lite patisk =P

2008-11-25 @ 21:10:37
Postat av: Tina

Vilken super häst!! ÄR väldigt avundsjuk på din syster ler

Jag har haft häst för länge sedan, har också ridit dressyr- det var så himla skoj!!



Super snygg häst med ett super snyggt taget fotografi av dig Kitty ler

Du är jätte duktig på att ta bilder!!!

Kram Tina

2008-11-26 @ 14:57:50
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0