Dasg att ta tag i den här veckan nu!?

Ja igår var väl en minst sagt jobbig dag, hade sån fruktansvärd magvärk!!! Gick ner för trppan för att Texas skulle få gå ut, han fick kissa snabbt på en buske och upp igen och slänga sig i säng, liggande eller sittande, STILLA var ok men så fort jag rörde mig, Ajaj.. =( Mamma trodde det berode på den tomma magen så jag öste i mig fil. Det hjälpte och jag kunde somna utan att ha ont igår kväll! Idag har jag abra lite ont i magen, har varit ute på en hal morgon promenad =P Snön ligger vit (eller nä, men på taken!) och det var -1.3 grader :-) Hunden blir alldeles tokig och de rycker i hela kroppen, han är så go =)

Har bestämmt mig för att förka gå till praktiken idag i alla fall. Ingen risk att jag smittar någon längre och om det inte funkar kan jag alltid gå hem igen :) Vill komma ut nu!

I helgen ska jag nog försöka ta mig hem till blekinge på ett eller annat sätt. Jag hade tänkt ta bilen hem imorgon och byta till vinterdäck men nu har det ju redan kommit snö så nu kan jag ju inte köra hem den.. Kanske försvinner eller kanske jag och Texas åker tåg!? Konstigt, det har varit 10grader varmt hur länge som helst och så när jag bestämmer mig för att köra hem så blir det kallt och jag blir sjuk!? Förstår inte...? *suck!*

Blir så glad för alla kommentarer jag fått om filmen! Det är så kul! Tack så mycket! Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Hoppas du fått må bra i magen idag. Det är illa när magen eller huvudet inte mår bra för då fixar man inte något. Hem till mamma och pappa så de får pyssla om dig lite så är du pigg till veckan igen. Hälsa till dem från oss!

2008-11-21 @ 21:03:18
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0