Två dagar kvar!

Igår var nog min förkylning på toppen av berget för nu går det fort utför - det blir bättre alltså ;) Idag har jag nästan inte känt av den alls! Det var segt att gå upp klockan 05.00 men Texas, som brukar vara segare än va jag var tog tag i oss och drog med mig ut på promenad, sen var jag vaken! Det var lite läskigt imorse, det luktade brand ute, jag kollade mig runt på himmeln, (fast allra först kollade jag så det inte var vårt hus som brann ;)) men kunde inte se något rökmoln, gick längre ner på gatan och då slutade det lukta, när jag rundade dagiset med sikte på tunneln under stora vägen och bort mot fotbollsplanen (som jag och Texas var på väg mot för att springa av oss!) såg jag att det var några som eldade där, klockan 05.00 på morgonen! Jag tror de är några uteliggare eller nåt, eller något läskigt gäng, har sett när jag gått där på dagarna att det varit eldat och massa skräp på planen. Det är en grusplan. Texas och jag vände illa kvikt och höll oss till "vår gata" istället. Klockan 05.00 kan man springa lös var som helst om man heter Texas för det är varken bilar eller folk ute vid den tiden, mer än läskiga typer som eldar mitt på en fotbollsplan!? När jag gick upp mot vårt hus igen kom brandlukten tillbaka men då visste jag i alla fall att det var inte vårt hus som brann...

Imorgon jobbar jag kväll. Tänkte åka ut till Allum och kolla om förstoringen jag gjort på Texas är klar! Tog tag i mig själv och åkte och framkallade en bild i lördags! Hunden fyller ju bara 5år i Januari och jag har inte gjort en ända förstoring trots att jag har hur mycket fina bilder osm helst! Men precis som min syster är jag fruktansvärt svår flörtad och bilden ska ara perfekt, och hur ska jag veta att de är den perfekta? Kanske är så att jag tar en bättre imorgon som jag hellre vill ha!? :P Aja, får väl framkalla den en annan gång då för nu är den här beställd som sagt! På mitt kvitto som jag fått på mailen av beställningen står det att det kostar 89kr för en 30x45cm bild fast på internet står det 169kr. Jag tänker skriva ut mitt "mailkvitto", då kan de ju inte göra så mycket annat än att ge mig bilden för 89kr, och det tycker jag är ett bra pris! ;) Bilden ska egentligen inte vara klar fören på fredag men man kan ju alltid hoppas, har ändå inget bättre för mig och så kan jag passa på att införskaffa något att ha med mig till avdelningen på fredag! Paradis ask eller så ;) Eller va säger du mamma ;)

Ja, två dagar kvar! Ni kan väl inte gissa till vad!? Jullovet så klart! =D


Brasa under kontrollerade former hem hemma!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

hej!

Är det mitt förslag från vårt samtal eller hade du redan tyckt så? Jag tycker det verkar bra!

Hoppas deras brand inte var lika stor som våra brasor brukar vara!

Ha det bra!

2008-12-17 @ 21:56:16
Postat av: MAMMA

Hej!

Paradis eller Alladin verkar perfekt!

Hoppas deras brasa inte var lika stor som våra brukar vara!

Ha det bra!

2008-12-17 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0