Ledig och sjuk

Idag är jag ledig och tur är det för jag har blivit förkyld och hela kroppen vill bara ta de lugnt och sova. Det har den fått sov ca 11h i natt! Jobbade igår så jag var uppe vid 05.00, vet inte om det var så smart, höll på att bli sjuk redan då men jag kände att jag ville gå i alla fall! Fick gå redan 14.30 så det blev rätt bra ändå! Det var länge sedan jag var sjuk så mycket som jag har varit den här hösten! Tokig blir jag på det! Men nu hoppa jag att jag är bättre imorgon och kan gå mina tre sista dagar på praktiken! På fredag ska vi ha julbord på avdelningen! Det ska bli mumsigt! Det är min sista dag och det hade varit kul och ha med sig något men i och med att det är julbord så känns det lite så där att ha med sig en bakad kaka, det finns ju redan en massa gottigheter på julbordet och jag har för mig att någon skulle ha med julgodis också. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på till dom! Eller speciellt min handledare! Någon som har ett bra förslag!? =)

Texas är som vanligt en snäll vovve som ligger och värmer matte i sängen när vi har sovmorgon! Ingen bråska att gå upp för honom, kissa kan vi göra efter lunch ;) Ska försöka göra honom julfin idag, får se va jag orkar, har lite tvätt att vika och lite tvätt att tvätta också, måste fixa det idag så jag får med mig alla de "viktiga" kläderna hem till jul och nyår ;) Har tre olika påsar med tvättade kläder så det blir spännande att se va de ligger i dom ;)

Idag är syster på återbesök hos veterinären med Pacha. Jag hoppas verkligen det går bra!!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

God Natt!

Kanske lite glögg med glöggpaj!

Till hur många? Eller varför inte glöggtryffel!

Ha det bra!

2008-12-17 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0